Ιδρύοντας το AKQA Group

Τη συγχώνευση τoυ creative agency Grey και του digital marketing shop AKQA υπό την ομπρέλα του νέου AKQA Group με έδρα το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη, ανακοίνωσε το WPP. Τη θέση του CEO στο νέο σχήμα θα αναλάβει ο Ajaz Ahmed, CEO της AKQA, ενώ ο CEO της Grey, Michael Houston, θα αναλάβει τη θέση του Προέδρου και COO. Το νέο σχήμα θα απασχολεί περίπου 6.000 εργαζόμενους σε 50 χώρες, ενώ στους πελάτες του θα περιλαμβάνονται, σύμφωνα με τον όμιλο, πάνω από το ήμισυ του Top 20 της λίστας Fortune 500.

Ο Mark Read, CEO του WPP, ανέφερε ότι, ενώ οι δύο εταιρείες έχουν παγκόσμιο εύρος, καθεμία διαφέρει, με την Grey να θεωρείται παλαιάς κοπής ad agency και την AKQA να αποτελεί τον «πρόγονο» των digital agencies. Επίσης, σημείωσε ότι αμφότερα τα agencies έχουν παρόμοιο μέγεθος και διαθέτουν πελάτες, ικανότητες και creative κουλτούρα, που λειτουργούν συμπληρωματικά. Από την πλευρά του, ο Ahmed δήλωσε ότι η συγχώνευση προσφέρει την ευκαιρία εκμάθησης νέων πραγμάτων, «βλέποντας το όφελος για τους πελάτες και τους εργαζόμενους και αποκτώντας πρόσβαση σε περισσότερες ευκαιρίες και διαφορετικές δεξιότητες».

(Πηγή: Adweek)