Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η νέα οντότητα καθίσταται ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας παγκοσμίως, με εξειδίκευση σε digital και integrated communications. Του νέου σχήματος θα ηγείται η Donna Imperato, επί του παρόντος CEO της Cohn & Wolfe. Ο Don Baer, Worldwide Chair και CEO της Burson-Marsteller, αναλαμβάνει καθήκοντα Προέδρου και συμβουλευτικό ρόλο.

Όπως είναι γνωστό, συνεργάτης της Burson-Marsteller στην Ελλάδα είναι η εταιρεία επικοινωνίας Publicom, εταιρεία που ανήκει στον όμιλο WPP στην Ελλάδα. Η Publicom Burson-Marsteller λανσαρίσθηκε στις αρχές του 2017. Η Cohn & Wolfe εισήλθε στην ελληνική αγορά τον Ιανουάριο του 2018, μέσω στρατηγικής συνεργασίας με την Grey PR και τη δημιουργία της Cohn & Wolfe | Grey.

«Η απόφασή μας να συγχωνεύσουμε τα δύο δίκτυα εδράζεται στις ισχυρές και συμβατές ικανότητες και εξειδίκευσή τους, στη συνδυαστική δυνατότητα παροχής ενοποιημένων λύσεων σε ένα εύρος αγορών και στη δημιουργία κλίμακας για τον ανταγωνισμό με τα μεγαλύτερα δίκτυα στον κόσμο», δήλωσε ο Sir Martin Sorrell, CEO του WPP.

Η Burson Cohn & Wolfe συνδυάζει την εξειδίκευση της Cohn & Wolfe στο ψηφιακό δημιουργικό περιεχόμενο και στις ενοποιημένες υπηρεσίες επικοινωνίας –σε όλο το φάσμα των τομέων καταναλωτικών προϊόντων, υγείας και τεχνολογίας- με την ισχυρή παρουσία της  Burson-Marsteller σε public affairs, corporate και crisis management, τεχνολογία και έρευνα. Η BCW θα είναι ένα δίκτυο με παρουσία σε 42 χώρες και πάνω από 4.000 εργαζόμενους.