Το WPP αναθέτει τα καθήκοντα του Global Chief Creative Officer στον Rob Reilly, πρώην Global Creative Chairman του McCann Worldgroup, θέση την οποία κατείχε από το 2014. Ο Rob Reilly διαδέχεται τον John O’Keeffe, ο οποίος αποχώρησε από το WPP μετά από 12 χρόνια. Ο νέος Global CCO αναλαμβάνει τα νέα του καθήκοντα, τη στιγμή που το WPP, ιδιοκτήτρια εταιρεία των agencies AKQA Group, Ogilvy και VMLY&R, συνεχίζει το σχέδιο ανάκαμψης του CEO, Mark Read, από το 2018. Μέρος της στρατηγικής του περιλαμβάνει την επένδυση στη δημιουργικότητα με την εταιρεία να δηλώνει, το 2018, ότι θα διέθετε 20,48 εκατ. δολάρια στην ηγεσία creative έως το 2021.
«Η φιλοδοξία του Mark είναι να κάνει το WPP την πιο creative εταιρεία στον πλανήτη. Για έναν creative κάτι τέτοιο είναι ακαταμάχητο», δήλωσε ο Rob Reilly. Ο Rob Reilly θα συνεργάζεται με τους CEOs και τους CCOs όλων των agencies. Επίσης, θα είναι επιφορτισμένος με την προσέλκυση και καλλιέργεια των καλύτερων creative ταλέντων, την εφαρμογή του inclusion και του diversity και τη συνεργασία με τους technology partners για να τροφοδοτεί τις πλατφόρμες τους με το creativity που απαιτείται.
(Πηγή: Adweek)