To WPP παρουσιάζει έναν νέο δείκτη, ο οποίος, όπως υποστηρίζει, μετρά την αξία της δημιουργικότητας και αναδεικνύει ότι τα δημιουργικά brands μπορούν να προωθήσουν καλύτερα την ανάπτυξη, με διάφορους τρόπους.
Ο δείκτης ονομάζεται Creative Capital Index και σχεδιάστηκε από την ομάδα της εταιρείας BAV, την οποία ίδρυσε πριν από 30 χρόνια το πρακτορείο Young & Rubicam του WPP (που σήμερα αποτελεί μέρος της VMLY&R) για την αξιολόγηση της συνολικής αξίας των εμπορικών σημάτων.
Ο νέος δείκτης έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τα εμπορικά σήματα να αξιολογήσουν την αξία της δημιουργικότητας στην επίτευξη διαφόρων τύπων μετρήσιμης ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένης της οικονομικής αλλά και του consumer advocacy.
Ο δείκτης, που δοκιμάστηκε για πρώτη φορά στην Αυστραλία, δείχνει ότι τα brands με υψηλά επίπεδα δημιουργικού κεφαλαίου στη χώρα καταγράφουν διπλάσια οικονομική απόδοση από το μέσο brand, με τη μέτρηση της BAV να φτάσει σε βάθος πενταετίας. Επιπλέον, τα brands με υψηλότερο δημιουργικό κεφάλαιο σημειώνουν μεγαλύτερα consumer advocacy (1,2x), brand love (1,4x) και pricing power (1,1x).
(Πηγή: MediaPost)