Ο όμιλος WPP απέκτησε το influencer marketing agency Goat, το οποίο σχεδιάζει να ενσωματώσει στις Group M Nexus λειτουργίες του.

Η Goat ιδρύθηκε το 2015 από τους Arron Shepherd, Nick Cooke και Harry Hugo και διαθέτει τρία γραφεία σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη και Σιγκαπούρη. Το influencer marketing agency έχει συνεργαστεί με brands όπως τα Dell, Beiersdorf, Meta, Tesco, Uber και Electronic Arts.

Η Goat θα ενταχθεί στην Group M του WPP, ενισχύοντας το influencer marketing offering της Inca, η οποία θα μετρά πλέον 300 εργαζομένους σε περισσότερες από 30 διεθνείς αγορές. Οι ιδρυτές και όλοι οι εργαζόμενοι της Goat θα συνεχίσουν να απασχολούνται στο agency και μετά την εξαγορά.

(Πηγή: Campaign)