To WPP αναδείχθηκε νικητής στο media spec της Unilever, ένα από τα μεγαλύτερα της χρονιάς, αξίας 3,3 δισ. δολαρίων. Η Mindshare διατήρησε τη διαχείριση του λογαριασμού στις 5 βασικότερες αγορές, αυτές της Βόρειας Αμερικής, Ηνωμένου Βασιλείου, Ινδίας, Ινδονησίας και Κίνας.

Για το WPP, την GroupM και τη Mindshare η νίκη αυτή ισοδυναμεί με τη διατήρηση και επέκταση ενός σημαντικού μέρους της επιχειρηματικής δραστηριότητάς τους με έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους του κόσμου. O όμιλος επέκτεινε, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, το πεδίο ευθύνης του κατά 80% περίπου των παγκόσμιων δραστηριοτήτων του, αξίας άνω των 3,4 δισ. δολαρίων. Το brief του WPP είναι, σύμφωνα με εσωτερικές πληροφορίες, 7 φορές μεγαλύτερο από το αμέσως επόμενο media agency της Unilever.

Σε άλλους ομίλους εταιρειών ανατέθηκαν μικρότερα μέρη του λογαριασμού. Συγκεκριμένα, η PHD του Omnicom απέσπασε από το WPP, σύμφωνα με πληροφορίες, τον λογαριασμό της Unilever σε Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία, Καναδά, Βόρεια Αφρική, Μέση Ανατολή και Τουρκία, ενώ η Havas Media κέρδισε τον λογαριασμό για την αγορά της Γαλλίας. Επίσης, το WPP έχασε την αγορά της Ισπανίας, ενώ η Initiative του IPG διατήρησε μέρος του λογαριασμού.

(Πηγή: Campaign)