Τη νέα global data εταιρεία του, με όνομα Choreograph, εγκαινιάζει το WPP, η οποία βοηθά τους πελάτες να συνειδητοποιήσουν την αξία των first-party δεδομένων τους, να συμβουλευτούν και να εφαρμόσουν τις data & technology στρατηγικές τους και να λάβουν συμβουλές για τις privacy-first προσεγγίσεις, προκειμένου να προχωρήσουν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον των δεδομένων. Η Choreograph «παντρεύει» τα εξειδικευμένα τμήματα data της GroupM και της Wunderman Thompson σε μια εταιρεία με παγκόσμια εμβέλεια και πρόσβαση σε όλους τους πελάτες και τις εταιρείες του WPP. Ο ρόλος της εταιρείας είναι να οργανώσει και να συνενώσει ομάδες δεδομένων, μεταξύ των οποίων η διαχείριση των first-party data ως υπηρεσία, να επεκτείνει τα audiences με στόχο την ανάπτυξη και να χρησιμοποιεί τα δεδομένα για να βελτιστοποιήσει και τα media, το creative και την εμπειρία του καταναλωτή.
28/04/21
CATEGORIES: Advertising
To WPP δημιουργεί εταιρεία global data
Την Choreograph, για μια privacy-first προσέγγιση data
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ