Έπειτα από 3 χρόνια λειτουργίας της υπηρεσίας του Wisdrop σε Ελλάδα, Πολωνία και Ρουμανία και μετρώντας πολυάριθμους συνδρομητές σε διαφορετικούς κλάδους (Retail, Health & Beauty, Food & Beverage, Insurance, Energy, κ.ά.), αυτό επεκτείνει τη λειτουργία του και στην αγορά της Σερβίας.
Η πλατφόρμα περιέχει ήδη εκτενές περιεχόμενο το οποίο θα εμπλουτίζεται κάθε μήνα με νέες έρευνες ευρείας θεματολογίας (βλ. Μέτρηση Εικόνας των Σουπερμάρκετ, ESG, Hearts – Minds & Wallets κ.ά.) όπως επίσης και με consolidation reports macro-micro στοιχείων προερχόμενα απευθείας και σε αποκλειστική συνεργασία με την Εθνική Στατιστική Αρχή της Σερβίας.
Στόχος του Wisdrop για το 2024 είναι να επεκτείνει τις υπηρεσίες του και στην Τσεχία.