Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμα του Wisdrop στην Ελλάδα, η Braincandy επεκτείνεται στη Ρουμανία.

Αυτήν τη στιγμή, η υπηρεσία εμπλουτίζεται με περιεχόμενο που αφορά τους καταναλωτές της Ρουμανίας με στόχο να είναι διαθέσιμη τον Οκτώβριο με 20+ Affiliate reports, όλα τα Consolidation reports και την Original έρευνα – Generation CX, η οποία καταγράφει τάσεις και επιδόσεις στην Εμπειρία Πελάτη, 70+ μαρκών από 10 διαφορετικούς κλάδους, ενώ τον Δεκέμβριο θα είναι διαθέσιμη και η αντίστοιχη έρευνα εικόνας των Σούπερ Μάρκετ.