Διευκολύνοντας την επικοινωνία εταιρειών-καταναλωτών

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το WhatsApp θα «συνεργάζεται» περισσότερο με την ιδιοκτήτρια εταιρεία Facebook σε θέματα όπως ο εντοπισμός βασικών metrics για το πόσο συχνά οι χρήστες χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του και για την καλύτερη αντιμετώπιση των spam στην πλατφόρμα. Στο πλαίσιο αυτό, το WhatsApp θα «χαλαρώσει» τους περιορισμούς του γύρω από τα data των χρηστών και θα δώσει στο Facebook πρόσβαση σε συγκεκριμένες πληροφορίες, όπως τους τηλεφωνικούς αριθμούς των χρηστών. Με αυτόν τον τρόπο, το Facebook θα μπορεί να προβάλλει στους χρήστες πιο σχετικές με αυτούς διαφημίσεις. Μεταξύ άλλων, η ανακοίνωση αναφέρει: «Θέλουμε να εξερευνήσουμε τους τρόπους με τους οποίους επικοινωνείτε με τις εταιρείες που σας ενδιαφέρουν, παράλληλα με μια εμπειρία χωρίς third-party banner ads και spam».

(Πηγή: The Drum)