Πρωτότυπη προωθητική ενέργεια, υπό την επιμέλεια της OgilvyOne και της Bold Ogilvy

Συγκεκριμένα, δίνεται η δυνατότητα στους fans του What’s Up να ρίξουν την τιμή του εισιτηρίου, φτιάχνοντας και μοιράζοντας στο Facebook τη δική τους αφίσα για το φεστιβάλ. Οι χρήστες μπαίνουν σε ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή στη σελίδα του What’s Up στο Facebook, δημιουργούν τη δική τους αφίσα με μία σειρά από εργαλεία και στη συνέχεια τη μοιράζονται στο wall τους. Όσο περισσότεροι χρήστες δημιουργούν αφίσες, τόσο περισσότερο πέφτει η τιμή εισιτηρίου. Οι συμμετέχοντες  μπορούν στη συνέχεια να συμπληρώσουν ειδική φόρμα για να εξασφαλίσουν το εισιτήριό τους στη μειωμένη τιμή που θα προκύψει. Η ενέργεια υποστηρίζεται με above the line επικοινωνία.