Τo βρετανικό ad industry ξεκίνησε διαδικασία απογραφής του εργατικού του δυναμικού, σε μια πρωτοβουλία των Advertising Association, IPA και Isba, προκειμένου να αναδειχτεί η ανάγκη για περισσότερο diversity. Εκατοντάδες οργανισμοί από agency groups μέχρι brands, ιδιοκτήτες media και ψηφιακών πλατφορμών καλούν το προσωπικό τους να λάβει μέρος. Facebook, WPP, Dentsu, Havas, Omnicom Media, Publicis Groupe, Google και British Airways βρίσκονται μεταξύ των οργανισμών που λαμβάνουν ενεργό μέρος στην πρωτοβουλία. Η κίνηση αυτή αναμένεται να οδηγήσει στον σχεδιασμό ενός πλάνου δράσης, το οποίο θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι, με βήματα σχετικά με τη βελτίωση του diversity στην εργασία. Ο κάθε συμμετέχων υποβάλει πληροφορίες, που θα διατηρηθούν απόρρητες, ώστε να γίνει πλήρης απογραφή που να καλύπτει όλη τη συγκεκριμένη βιομηχανία, σε μια διαδικασία που διαχειρίζεται η Kantar.
(Πηγή: The Drum)