Έως το 2030

Νέα πρωτοβουλία για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα, έως το 2030, λανσάρει η διαφημιστική αγορά στη Βρετανία με την υποστήριξη φορέων του κλάδου. Συγκεκριμένα, την πρωτοβουλία, με τίτλο «Ad Net Zero» υποστηρίζουν το Advertising Association (AA), το Institute of Practitioners in Advertising (IPA) και το Incorporated Society of British Αdvertisers (ISBA). Καλεί δε τον κλάδο σε συλλογική δράση για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα που σχετίζονται με τη διαφήμιση, από την ανάπτυξη και παραγωγή της, έως και το media placement, ώστε να επιτύχει την ανθρακική ουδετερότητα του κλάδου έως το τέλος του 2030.

Με αφετηρία την έκθεση «Climate Action Working Group» με το think tank Credos, η πρωτοβουλία προτείνει ένα σχέδιο πέντε σημείων, όπως μείωση της χρήσης ορυκτών καυσίμων και παραγωγής αποβλήτων, μέτρηση των επιπτώσεών της, σχεδιασμό media plans με χαμηλότερες εκπομπές κ.ά. «Χρειάζεται να αναλάβουμε δράση τώρα και στο μέλλον για να αλλάξουμε τις επιπτώσεις όλων μας στο πλανήτη μας», δήλωσε ο Keith Weed, Πρόεδρος του ΑΑ.

(Πηγή: Warc)