Αναμένουν αύξηση του traffic την εορταστική περίοδο

Αύξηση του traffic σε επίπεδα πριν την πανδημία αναμένει φέτος το 44% των publishers, κατά την περίοδο των γιορτών, όπου κορυφώνεται η αγοραστική κίνηση, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας Road to Recovery της Rakuten Advertising, η οποία διενεργήθηκε τον Αύγουστο σε 150.000 εκδότες. Ωστόσο, το 72% ανέφερε ότι, ενώ οι διαφημιζόμενοι επενδύουν στη διαφημιστική προβολή τους την περίοδο αυτή, το 70% αυτών συνάπτει βραχυπρόθεσμες συμφωνίες των τριών μηνών ή και λιγότερο. Επίσης, το 37% των εκδοτών πιστεύουν ότι οι προμήθειες θα διατηρηθούν, ωστόσο 62% εκφράζει τον προβληματισμό ότι το βραχυπρόθεσμο planning αρχίζει να εδραιώνεται. Επιπλέον, το 43% αναφέρει μείωση του campaign spending, ενώ το 37% ότι χρειάζεται να ανταποκρίνεται με μεγαλύτερη ευελιξία στις ανάγκες των πελατών.

Όσον αφορά τα affiliate κανάλια, το 77% των publishers αναφέρουν ότι οι διαφημιζόμενοι που εστιάζουν σε αυτά σημειώνουν βελτίωση των επιδόσεων τους. Από την άλλη πλευρά, 62% του global publisher network της Rakuten στρέφεται σε νέα features σε ιστοσελίδες και apps, για να προσελκύσει αναγνώστες κατά την αγοραστική περίοδο, 47% στα social media, 43% στο email marketing και 27% στο paid search.

(Πηγή: The Drum)