Το 2013 ξεκίνησε βουβά και αθόρυβα. Ακόμα και τα μεγάλα brands φαίνεται πως διστάζουν να μιλήσουν. Εδώ όμως είναι το μεγάλο στοίχημα για τις αγαπημένες μας μάρκες, τους μεγάλους ή τους πιο μικρούς και πιο ευέλικτους οργανισμούς, καθώς και για όσους επαγγελματίες εμπλέκονται ή επενδύουν σε αυτό που λέμε Επικοινωνία ή Δημόσιες Σχέσεις – που ας μην ξεχνάμε, είναι πάνω απ’ όλα αυτό που δηλώνουν οι ίδιες οι λέξεις: σχέσεις και επικοινωνία.

Σε μια εποχή που οι περισσότεροι σιωπούν περιμένοντας να έρθει το καλύτερο ή ελπίζοντας οι ίδιοι να αποφύγουν το χειρότερο, το στοίχημα για τις εταιρείες και τα brands που έχουν φωνή, διαθέτουν βήμα και, κυρίως, έχουν κάτι ενδιαφέρον να μοιραστούν, είναι να βρουν τον τρόπο να επικοινωνήσουν αυτή τους τη δύναμη. Όχι με συνήθη ή κλεμμένα τσιτάτα, όχι με άλλη μια μοναδική προσφορά ή με ένα ακόμα νέο λανσάρισμα. Αλλά με έναν τρόπο και ένα ύφος προσωπικό και ανθρώπινο, που να ακουμπά και να εμπνέει τους ανθρώπους και το δικό τους κοινό.

Και στο σημείο αυτό, ο ρόλος των σύγχρονων επαγγελματιών των Δημοσίων Σχέσεων είναι κρίσιμος. Γιατί αυτοί κατανοούν καλύτερα από τον καθένα την ουσία της μάρκας την οποία υπηρετούν. Γιατί αυτοί παρακολουθούν τις εξελίξεις ή γίνονται συμμέτοχοι σε αυτές, συχνά οδηγώντας τες. Επίσης, γιατί αυτοί γνωρίζουν καλύτερα από κάθε άλλον επαγγελματία το κοινό, όχι μόνο αυτό της συγκεκριμένης μάρκας αλλά το κοινό γενικότερα, καθώς έχουν το πλεονέκτημα να χειρίζονται το περιεχόμενο και τα μηνύματα πολλών διαφορετικών πελατών, άρα να μαθαίνουν και να λαμβάνουν πολύτιμο feedback από πολλούς τομείς της αγοράς.

Σε μια χρονιά τόσο απρόβλεπτη όσο το 2013, που ξεκίνησε βουβά αλλά σίγουρα θα έχει να μας πει και να μας μάθει πολλά, ας εμπιστευθούμε τους επαγγελματίες της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων – είτε είναι inhouse συνεργάτες είτε εξωτερικοί σύμβουλοι. Είναι, χωρίς αμφιβολία, οι μόνοι που μπορούν να μας βγάλουν από τη σιωπή μας, με τρόπο άμεσο, ανθρώπινο, αποτελεσματικό.