Τον λογαριασμό για το παγκόσμιο media planning and buying πρόκειται να αναθεωρήσει το Volkswagen Group, τον οποίο χειρίζεται αυτή τη στιγμή η PHD της Omnicom. Ο λογαριασμός αφορά μεταξύ άλλων τα brands VW, Audi, Skoda και Seat, με τη συνεργασία με την PHD να λήγει στο τέλος του 2023. Σημειώνεται ότι μόνο για το flagship VW brand, η αυτοκινητοβιομηχανία δαπάνησε περίπου 1,5 δισ. δολάρια μέσα στο 2020.

H PHD ανέλαβε το 2016, με το business του Volkswagen Group να υπολογίζεται τότε στα 3 δισ. και τη γερμανική εταιρεία να ζητά από το agency μεγαλύτερη έμφαση σε digital και programmatic. Πριν από αυτό, το Volkswagen Group συνεργαζόταν με τη MediaCom του WPP από το 1998, αν και η PHD ήδη είχε επαφές με τον όμιλο, καθώς χειριζόταν τα luxury brands Bentley και Porsche διεθνώς και το Seat στη Μ. Βρετανία.

Το Volkswagen Group αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο μετά την Toyota. Το FY20, ανακοίνωσε έσοδα από τις πωλήσεις 222 δισ. ευρώ, μειωμένα κατά 11,8% σε σχέση με το FY19, λόγω της πανδημίας.

(Πηγή: Campaign)