Το νέο της προϊόν, με τίτλο «Κανάλια», παρουσιάζει η Rakuten Viber, με στόχο να καταστήσει το Viber, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωσή της, μια «πύλη» για όσους θέλουν να ακολουθήσουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο.
Στο πλαίσιο αυτό, άτομα από όλον τον κόσμο μπορούν να εγγραφούν στα «Κανάλια» του Viber για να μαθαίνουν νέα, να ακολουθούν influencers, να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις και κουίζ και να έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο. Στην Ελλάδα, υπάρχουν ήδη, όπως αναφέρεται, πάνω από 200 δημόσια «Κανάλια Viber» με εκατομμύρια μέλη. Επίσης, το Viber έχει προσθέσει ειδική επιλογή για σχόλια, ανοίγοντας ένα δημόσιο φόρουμ για συνομιλίες.
«Τα “Κανάλια” είναι το επόμενο, καινοτόμο βήμα μας στον κόσμο των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων, προσφέροντας πολύτιμες, μοναδικές και ομαλές εμπειρίες στο χρήστη. Τα “Κανάλια” του Viber προτιμώνται ολοένα και περισσότερο από τους χρήστες μας για να λαμβάνουν πληροφορίες από συναρπαστικούς δημιουργούς με έντονο τοπικό χαρακτήρα.
Έτσι, η συνομιλία συμβαδίζει με την εξερεύνηση του κόσμου, την εκπαίδευση σε συγκεκριμένα θέματα και το άλμα σε ένα ταξίδι περιεχομένου 360 μοιρών με ένα μόνο κλικ», σχολίασε ο Atanas Raykov, Senior Director Growth, Top Countries της Rakuten Viber.