Την καμπάνια της «Αγάπη με αυτοπεποίθηση» παρουσιάζει η Rakuten Viber, με αφορμή τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, στο πλαίσιο της οποίας προσφέρει νέες λειτουργίες, μεταξύ των οποίων φακοί AR για την ημέρα, συλλογές αυτοκόλλητων στα ελληνικά και ένα chatbot το οποίο βοηθά τον χρήστη να μάθει το «σ’ αγαπώ» σε πάνω από 30 γλώσσες σε συνεργασία με την εφαρμογή Worddio.
Οι φακοί AR περιλαμβάνουν γυαλιά σε σχήμα καρδιάς, μια στολή του θεού Έρωτα, πλαίσια θαλάμου φωτογράφισης και έναν φακό προϊόν της συνεργασίας Viber και Love Radio, αποκλειστικά για την ελληνική αγορά, οι οποίοι θα είναι διαθέσιμοι όλον τον Φεβρουάριο.
«Μετά από 2 ταραγμένα χρόνια λόγω της πανδημίας, θα θέλαμε όλοι οι χρήστες του Viber να μπορούν να μοιραστούν την αγάπη τους με όσο πιο προσωπικό τρόπο γίνεται», σημείωσε η Noya Pollack, Sr. Director of Marketing της Rakuten Viber.