Υπερβαίνει τα κλισέ σε νέα animated καμπάνια

Μια τρυφερή ιστορία αγάπης αφηγείται η νέα ταινία του Viagra, με επίκεντρο την απόσταση που μπορεί να δημιουργηθεί ανάμεσα στα ζευγάρια. Δεδομένου ότι το θέμα της στυτικής δυσλειτουργίας αποτελεί ταμπού, οι περισσότερες σχετικές διαφημίσεις επενδύουν σε χιούμορ και κλισέ, επιδεινώνοντας τον στιγματισμό των ανθρώπων που τη βιώνουν.

Αφήνοντας πίσω τις «παραδοσιακές» διαφημιστικές προσεγγίσεις του Viagra, η VMLY&R London δημιούργησε για το Viagra Connect, την OTC εκδοχή του Viagra, μια συναισθηματική ταινία κινουμένων σχεδίων με τίτλο «Love Story», ελπίζοντας ότι θα ανοίξει διάλογο και θα καταστήσει την επικοινωνία για το θέμα λιγότερο δυσάρεστη.

Το animation ανέλαβε το Zombie Studio του Σάο Πάολο και την παραγωγή η BlinkInk, ενώ καταλυτικό ρόλο παίζει η μουσική, μια διασκευή του I’m Gonna Be (500 Miles) των The Proclaimer’s. Στο σποτ, το στρες, η δουλειά στο σπίτι, η κακή διατροφή και άλλες προκλήσεις της καθημερινότητας δημιουργούν απόσταση ανάμεσα στο ζευγάρι, αυξάνοντας την πιθανότητα στυτικής δυσλειτουργίας.

«Ξεπερνώντας το μπλε χάπι, η καμπάνια αυτή προβάλλει ένα σύνθετο μήνυμα σχετικά με την έννοια της αρρενωπότητας σήμερα και την οικειότητα στις σχέσεις», σχολίασε ο Tamryn Kerr, Creative Director της VMLY&R London.
(Πηγή: AdWeek)