Ανεπαρκή καθιστά την υψηλή ποιότητα προϊόντος και την άψογη εμπειρία πελάτη το user generated content, λόγω της ευρείας διάχυσης των αξιολογήσεων των καταναλωτών και των σχολίων τους στα social media σχετικά με την εμπειρία τους από τα brands.

Αυτό αποκαλύπτει το Shopper Experience Index, η ετήσια έκθεση του παρόχου λύσεων UGC Bazaarvoice, με βάση έρευνα με τη συμμετοχή άνω των 7.000 καταναλωτών παγκοσμίως. Οι κριτικές των καταναλωτών και το περιεχόμενο που μοιράζονται με φωτογραφίες και videos αποτελεί πλέον ζωτικής σημασίας social proof για τους δυνητικούς αγοραστές, με τους πελάτες των brands να μετατρέπονται στους πιο αποτελεσματικούς πωλητές τους.

Όπως προκύπτει από τη μελέτη, τα reviews είναι καθοριστικής σημασίας για το conversion. Διεθνώς, το 86% των αγοραστών διαβάζει reviews καταναλωτών στη φάση της αναζήτησης ή της αγοράς, ενώ το 75% βλέπει φωτογραφίες από άλλους πελάτες.

Επιπλέον, σε ποσοστό 74% οι χρήστες συμφωνούν ότι οι φωτογραφίες αγοραστών αυξάνουν την πιθανότητα να αγοράσουν ένα προϊόν, με το 53% να υποστηρίζει ότι περιεχόμενο από άτομα της ίδιας ομάδας αυξάνει τη σιγουριά για μια απόφαση αγοράς. Παράλληλα, το social commerce ενισχύεται, με 1 στους 2 καταναλωτές να έχει αγοράσει κάτι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

(Πηγή: WARC)