Για την καλύτερη marketing χρήση της πλατφόρμας

(ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ) Στόχος του Twitter Flight School είναι να διδάξει στα agencies πώς να αναπτύσσουν high-impact marketing καμπάνιες για τους πελάτες τους, να τους βοηθήσει να μεγιστοποιήσουν το περιεχόμενό τους στο Twitter, καθώς και να προωθούν μηνύματα τη σωστή στιγμή στο κοινό-στόχο τους. Η Laura Desmond, global CEO της SMG, δήλωσε: «Για τους marketers που θέλουν να έχουν πρόσβαση στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των μεγαλύτερων, live, δημόσιων συζητήσεων, δεν υπάρχει καταλληλότερο μέρος από το Twitter. Το Flight School μας παρέχει περαιτέρω εξειδίκευση στην χρήση της real-time marketing πλατφόρμας του Twitter για τη δημιουργία αποτελεσματικών καμπανιών για τους πελάτες μας».