Την πολυαναμενόμενη συνδρομητική υπηρεσία Twitter Blue λανσάρει το Twitter, προσφέροντας στους πελάτες του αποκλειστικά features για την ανάκληση tweets και την οργάνωση posts. Στόχος της νέας υπηρεσίας είναι η μείωση της εξάρτησης του κοινωνικού δικτύου από έσοδα, τα οποία προέρχονται από τη διαφήμιση.

Η υπηρεσία θα κοστίζει μόλις 2,99 δολάρια μηνιαίως και θα δίνει πρόσβαση σε μια πλειάδα εργαλείων, όπως «undo» πριν τη δημοσιοποίηση ενός post, την οργάνωση των bookmarked tweets σε φακέλους και τη διευκόλυνση ανάγνωσης μακροσκελών tweet threads. Επίσης, οι συνδρομητές θα έχουν στη διάθεσή τους ταχύτερη εξυπηρέτηση σε θέματα υποστήριξης πελατών και θα μπορούν να επιλέγουν το χρώμα της εφαρμογής και να τροποποιούν το εικονίδιό της σε συσκευές iOs.

Το συνδρομητικό μοντέλο φιλοδοξεί να συμβάλλει στη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων της πλατφόρμας, τη στιγμή που η πανδημία έχει κάνει ξεκάθαρους τους κινδύνους της υψηλής εξάρτησης από το digital advertising. Το suite απευθύνεται στους πιο παραγωγικούς από τους 200 εκατ. καθημερινούς χρήστες της πλατφόρμας, μεταξύ των οποίων δημοσιογράφοι, social media managers και όσοι την χρησιμοποιούν ως πρωτεύουσα πηγή πληροφόρησης, σημείωσε η Sara Beykpour, Product Lead υπεύθυνη για τις συνδρομές.
(Πηγή: AdAge)