Συμβουλές για κατάλληλα μηνύματα εν μέσω κορωνοϊού.

Καθώς η κρίση του κορωνοϊού εξαπλώνεται, το Twitter προχώρησε στην ανακοίνωση μιας σειράς συμβουλών όσον αφορά στην υπεύθυνη χρήση του messaging. Σύμφωνα με την πλατφόρμα, brands και διαφημιστικές θα πρέπει λόγω των συνθηκών να εξασφαλίσουν ότι παρέχουν στο κοινό βοηθητικές και επωφελείς πληροφορίες και να θυμούνται ότι η περίοδος αυτή, σίγουρα δεν προσφέρεται για «επιθετικό» marketing.

Συγκεκριμένα, το Twitter συμβουλεύει:
Βρείτε πώς η δική σας μάρκα μπορεί να φανεί χρήσιμη στο κοινό και πώς μπορεί να δώσει το παράδειγμα, κάνοντας το σωστό.
Καλή ενημέρωση. Κάθε brand οφείλει να παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις, καθώς ένα μήνυμα που φαίνεται συναφές σήμερα, μπορεί να είναι άσχετο ή και αδόκιμο αύριο, λόγω των εξελίξεων.
Τόνος φωνής. Στη συγκεκριμένη συγκυρία, ίσως δεν ταιριάζουν σαρκαστικά και καυστικά μηνύματα. Ο τόνος φωνής πρέπει να δείχνει κατανόηση.

Πρόβλεψη αλλαγής συμπεριφορών των καταναλωτών. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι ξεκινούν να εργάζονται από το σπίτι και όλο και περισσότερες συμπεριφορές και συνήθειες αλλάζουν. Το Twitter συμβουλεύει τις μάρκες να παρακολουθούν τις αλλαγές αυτές, σε σχέση με τις νέες ανάγκες που αναδύονται.

Τέλος, το Twitter παρακινεί τα brands να εστιάσουν στην ορθή και αξιόπιστη ενημέρωση γύρω από την κατάσταση και να προσπαθήσουν να προσφέρουν κατάλληλη υποστήριξη και εξυπηρέτηση στους πελάτες τους, όπου αυτό είναι εφικτό.