Ο Gap Kim υπηρέτησε στις τάξεις του Facebook για περίπου 4 χρόνια, με τους τελευταίους 10 μήνες να ηγείται της πλατφόρμας WhatsApp. «Καμία πλατφόρμα δεν είναι περισσότερο ενσωματωμένη στην καθημερινή κουλτούρα από ό,τι το Twitter», δήλωσε ο Kim, «και είναι σήμερα μια ζωτικής σημασίας ευκαιρία για τους marketers να προχωρήσουν σε ουσιαστικές συνδέσεις με influential κοινά για να μεγεθύνουν την επιχείρηση και το brand τους».

Η Christine Cuoco, προκάτοχος της θέσης, είναι πλέον επικεφαλής της παγκόσμιας ομάδας brand και content marketing του Twitter. Πριν ενταχθεί στο Facebook, ο Kim δούλεψε για περισσότερα από 5 χρόνια στη Σιγκαπούρη σε διάφορους ρόλους στη Google, με πιο πρόσφατο αυτόν του head of ads product marketing για Ασία και Ειρηνικό. Ο Kim θα εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο και θα αναφέρεται στον vice-president of marketing του Twitter, Brad Ramsey.
(Πηγή: TheDrum)