Προσλαμβάνει τη Beverly W. Jackson

Θέση Vice President of Global Brand and Consumer Marketing δημιουργεί το Twitter, αναθέτοντάς τη στη Beverly W. Jackson με προέλευση από την Activision Blizzard. H Β. W. Jackson αναλαμβάνει τα νέα της καθήκοντα στις 4 Ιανουαρίου 2021, δήλωσε η CMO και Head of People του Twitter, Leslie Berland. Το νέο στέλεχος θα ηγείται των ομάδων global consumer marketing, brand και social and consumer product marketing της εταιρείας. Προέρχεται από την Activision Blizzard, όπου διετέλεσε VP of Franchise Communication and Social με καθήκοντα την ανάπτυξη του consumer engagement για τα παιχνίδια Call of Duty, Tony Hawk Pro Skater και Crash Bandicoot.

Προηγουμένως, ηγείτο της στρατηγικής social media και περιεχομένου στην MGM Resorts International, ενώ έχει αναλάβει ηγετικούς ρόλους στη Yahoo και τα Grammy Awards. Σημειώνεται ότι φέτος το Twitter τίμησε δέκα brands, που χρησιμοποίησαν δημιουργικούς τρόπους να συνδεθούν με τους καταναλωτές, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ στο γ΄ τρίμηνο ανέφερε έσοδα 936 εκατ. δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 14% σε σχέση με πέρυσι. Ωστόσο το καθαρό εισόδημά του έπεσε κατά 22% σε λίγο πιο κάτω από 29 εκατ. δολάρια.

(Πηγή: AdAge)