Την είσοδό του στο ηλεκτρονικό εμπόριο πραγματοποιεί το Twitter, λανσάροντας το shoppable livestream, για seamless εμπειρία. Το νέο εργαλείο θα επιτρέπει στους χρήστες να επιλέγουν το shoppable banner και το shop tab σε ένα live event, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να μετακινηθούν απρόσκοπτα καθ’ όλη τη διάρκεια του livestream.

Οι επισκέπτες θα μπορούν επίσης να συνεχίσουν την παρακολούθηση του stream στην ιστοσελίδα του εμπόρου μέσω ενός in-app browser, ώστε να μη χάνουν τίποτα στο Twitter κατά τη διάρκεια των αγορών τους. Η Walmart είναι η πρώτη που θα «τεστάρει» το νέο feature, στις 28 Νοεμβρίου.

Μέσω του λογαριασμού του retailer στο Twitter, οι χρήστες θα παρακολουθήσουν τον τραγουδιστή Jason Derulo σε ρόλο οικοδεσπότη στο πρώτο shoppable livestream της πλατφόρμας, το οποίο θα συνίσταται σε ένα τριαντάλεπτο show όπου θα παρουσιάζονται ηλεκτρικές συσκευές, οικιακός εξοπλισμός, είδη ένδυσης και χριστουγεννιάτικης διακόσμησης.

(Πηγή: Marketingweek.com)