Έγινε δημοφιλές κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά το trend «Fakeaway» ήρθε για να μείνει. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει έρευνα από τη μαγειρική πλατφόρμα Cookpad. Ως «Fakeaway» ορίζεται ένα σπιτικά μαγειρεμένο γεύμα που αντιγράφει ένα φαγητό που συνήθως παραγγέλνουμε απ’ έξω.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα περισσότεροι από τους μισούς (53%) συμμετέχοντες στην Ελλάδα, επιχειρούν να φτιάξουν στο σπίτι το αγαπημένο τους delivery. Το 63% των συμμετεχόντων στην έρευνα ακολουθούν το trend «Fakeaway» για να «τρώνε πιο υγιεινά» και το 42% για να «εξοικονομούν χρήματα».

Ένας στους 3 (30%) δηλώνει ότι το κόστος μιας μέσης παραγγελίας έχει διπλασιαστεί μέσα σε μόλις 1 χρόνο. Το μαγείρεμα στο σπίτι φέρνει 2 φορές περισσότερη ευχαρίστηση και 4 φορές πιο πολλή ενέργεια σε σχέση με το φαγητό απ’ έξω.