Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα παγκόσμια καμπάνια του TikTok, για την οποία η πλατφόρμα συνεργάστηκε με το κέντρο δημιουργικής αριστείας Le Truc, που προσφάτως λάνσαρε το Publicis Groupe.

Tagline του νέου έργου είναι το «You have to see it» και σε αυτό πρωταγωνιστούν απλοί άνθρωποι, celebrities και TikTok creators συζητώντας για cultural moments της πλατφόρμας. Το πρώτο σποτ με τίτλο «You Have to See It: Mystery Apartment Girl» είναι εμπνευσμένο από ένα video της TikTok creator Samantha Hartsoe.

Το TikTok είναι ο πρώτος πελάτης του Le Truc, το οποίο ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο με επικεφαλής τον Neil Heymann, πρώην Chief Creative Officer του Droga5, για να ενώσει τους 600 creatives, producers και strategists των agencies της Publicis Groupe στη Νέα Υόρκη. Το κέντρο πήρε τη δουλειά μετά από ένα απαιτητικό pitching, φέτος το καλοκαίρι. Η καμπάνια θα τρέξει σε τηλεόραση, κινηματογράφο, έντυπα και ψηφιακά Μέσα και OOH, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ. (Πηγή: AdAge)