Οι νέες συνεργασίες του TikTok με τους παρόχους ερευνητικών δεδομένων μετά την αγορά, KnoCommerce και Fairing, θα εξασφαλίσουν στις επωνυμίες απευθείας πληροφορίες από τους χρήστες του TikTok.

Ο στόχος είναι να βοηθηθούν οι marketers στη βελτίωση των στρατηγικών στα paid-media, κατανοώντας καλύτερα από πού προέρχονται οι πελάτες τους, πόσο χρόνο χρειάστηκε το conversion και ποια κανάλια ήταν πιο αποτελεσματικά στην πραγματοποίηση της αγοράς.

«Τα παραδοσιακά μοντέλα απόδοσης προσπαθούσαν πάντα, έχοντας ένα εγγενές ελάττωμα: συχνά αποτυγχάνουν να αποτυπώσουν το πλήρες “ταξίδι” των καταναλωτών, εστιάζοντας γενικά στο τελευταίο σημείο επαφής πριν γίνει μια αγορά», γράφει το TikTok σε μια πρόσφατη ανάρτηση.

«Στον σημερινό κόσμο πολλών καναλιών, πολλών συσκευών, αυτό το μοντέλο γίνεται όλο και πιο ανεπαρκές». Τα δεδομένα και από τους δύο παρόχους μπορούν να ενσωματωθούν στα περισσότερα συστήματα CRM. Τέλος, για να αυξήσει το ενδιαφέρον των διαφημιζομένων, το TikTok προσφέρει σε όσους ενταχθούν στο πρόγραμμα, έως το τέλος του έτους, διαφημιστικά κίνητρα ύψους 5.000 δολαρίων, ως αντιστάθμιση στο κόστος συνδρομής.

(Πηγή: MediaPost)