Πρόκειται για την πρώτη marketing ενέργεια της πλατφόρμας στην Ευρώπη

Το TikTok θα είναι παγκόσμιος χορηγός του UEFA Euro 2020, του διεθνούς τουρνουά ποδοσφαίρου που αναβλήθηκε για αυτό το καλοκαίρι λόγω της πανδημίας Covid-19. Είναι η πρώτη φορά που μια ψηφιακή πλατφόρμα ψυχαγωγίας χορηγεί ένα μεγάλο τουρνουά ποδοσφαίρου και είναι και η πρώτη marketing ενέργεια του TikTok στην Ευρώπη, στην οποία αναπτύσσεται ραγδαία το τελευταίο διάστημα. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, το TikTok θα λανσάρει σειρά content features για την προώθηση του τουρνουά, όπως augmented reality εφέ, Hashtags challenges και TikTok live streams. Η αξία της χορηγίας δεν έχει δημοσιοποιηθεί, αλλά εκτιμάται ότι ανέρχεται σε δεκάδες εκατ. λίρες. Το Euro 2020 θα δημιουργήσει επίσης έναν επίσημο λογαριασμό TikTok πριν από το τουρνουά.

Ο Guy-Laurent Epstein, Marketing Director της UEFA δήλωσε: «Τους επόμενους μήνες, ανυπομονούμε πραγματικά να συνεργαστούμε στενά με το TikTok προκειμένου να παρέχουμε στους θαυμαστές της UEFA παγκοσμίως, μια μοναδική και καινοτόμο Uefa Euro εμπειρία, η οποία θα τους δώσει την ευκαιρία να μοιραστούν το πάθος τους για ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα διεθνώς».

(Πηγή: Campaign)