Η Belle Baldoza επιστρέφει στη θέση που κατείχε το 2018

Αποχωρώντας από τη θέση της επικεφαλής επικοινωνίας Νοτιοανατολικής Ασίας, Χονγκ Κονγκ και Ταϊβάν στην Airbnb, η Belle Baldoza επιστρέφει στο TikTok στη θέση της Director of Global Comms (brand campaigns). Το 2018, η Baldoza διετέλεσε Director of Global Comms για τη μητρική εταιρεία της TikTok, Bytedance. Από τη νέα της θέση, θα συνεργαστεί με ομάδες και cross-functional partners για την ανάπτυξη και την προώθηση multi-market καμπανιών που θα αναδεικνύουν τo brand και την κοινότητα του TikTok, και θα ενισχύσουν το global voice και τη φιλοσοφία της πλατφόρμας.

Η Bella Baldoza, η οποία έχει διατελέσει και senior στέλεχος επικοινωνίας σε Spotify, Uber και Netflix, ανέφερε χαρκατηριστικά: «Παρόλο που είχα την τύχη να βρεθώ μπροστά σε μερικές καταπληκτικές ευκαιρίες κατά τη διάρκεια της καριέρας μου, αυτή η συγκεκριμένη με συναρπάζει, καθώς μου επιτρέπει να εξερευνήσω πλήρως το πάθος μου για το humanising technology μέσω δημιουργικού storytelling που αναδεικνύει τα καλύτερα στοιχεία ενός προϊόντος και brand».

(Πηγή: Campaign)