Με στόχο να προσφέρει στις μάρκες νέες δυνατότητες για δημιουργικό storytelling, το TikTok For Business θέτει στη διάθεση των marketers μια πλατφόρμα σύνδεσης με την κοινότητα του TikTok. Το δίκτυο προτείνει στις εταιρείες «να κάνουν TikToks, όχι διαφημίσεις», προκειμένου να τις ανακαλύψουν οι καταναλωτές και να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. Το δημιουργικό, ανάλαφρο και διασκεδαστικό περιεχόμενο φαίνεται ότι αποτελεί τον καλύτερο τρόπο επικοινωνίας με τα νεαρά κοινά, τα οποία έχουν μετατρέψει το app σε ένα πολύ ξεχωριστό και δραστήριο περιβάλλον. Τα brands που χρησιμοποιούν την εφαρμογή με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, είναι αυτά που κατάφεραν να αλληλεπιδράσουν με τους χρήστες με ουσιαστικό τρόπο, χωρίς να στηρίζονται σε εντυπωσιακές διαφημίσεις και μεγάλες παραγωγές.
(Πηγή: Marketingweek.com)