Σε συνέχεια των πρόσφατων πρωτοβουλιών τεχνολογικών κολοσσών των social media, όπως η Meta, το TikTok έκανε γνωστό ότι θα ξεκινήσει να ενσωματώνει την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη στα διαφημιστικά του προϊόντα με το TikTok Symphony, μια σουίτα από εργαλεία AI, τα οποία αποσκοπούν να βοηθήσουν τους marketers με μια σειρά εργασιών, όπως το script writing, το video production κ.ά.

Η ανακοίνωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του TikTok World Product Summit, όπου η εταιρεία δήλωσε ότι το Symphony Creative Studio χρησιμοποιεί machine learning για τη δημιουργία videos για το TikTok με το μίνιμουμ των οδηγιών προς τους διαφημιζόμενους, παράλληλα με την επιλογή για ready-made videos, τα οποία οι διαφημιζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιούν για καμπάνιες βασισμένες στα assets και τις πληροφορίες προϊόντων του TikTok Ads Manager.

Στόχος του AI assistant αποτελεί να συμβάλει ώστε οι διαφημιζόμενοι να ενισχύουν τις καμπάνιες τους, βελτιώνοντας αυτόματα τα scripts τους και προσφέροντας συστάσεις σχετικά με βέλτιστες πρακτικές, όπως η ανάδειξη των σύγχρονων τάσεων στην πλατφόρμα.

Η σουίτα εργαλείων περιλαμβάνει επίσης το Ads Manager Integration, το οποίο σχεδιάστηκε να βοηθήσει τα brands να διορθώσουν και να βελτιστοποιήσουν videos τους που έχουν φτιαχτεί για τις TikTok καμπάνιες τους.

(Πηγή: MediaPost)