Το TikTok, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που μετέτρεψε τα short-form βίντεο σε παγκόσμια τάση, στοχεύει να ανταγωνιστεί τα long-form βίντεο στο YouTube. Την Τρίτη, ο Social-media Consultant, Matt Navarra μοιράστηκε ένα screenshot από το TikTok στο οποίο φαίνεται πως εξετάζεται η επέκταση των βίντεο στα 30 λεπτά.
«Το TikTok έρχεται για το long form YouTube βίντεό σας», έγραψε ο Navarra στο Threads, αφού εντόπισε τον νέο χρόνο uploading στην beta έκδοση της video-sharing εφαρμογής. Ενώ τα 30λεπτα uploads μπορεί να φαίνονται off-brand για το TikTok, η εταιρεία επεκτείνει το εύρος των uploads εδώ και χρόνια. Το αρχικό TikTok feed επέτρεπε κλιπ 15’’, τα οποία επεκτάθηκαν σε κλιπ διάρκειας ενός λεπτού. Από εκεί και πέρα, η εταιρεία επέκτεινε τους χρόνους σε 3’, στη συνέχεια σε 5’ κι έπειτα σε 10’, τον Μάρτιο του 2022, σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδα από τις διαφημίσεις. Το YouTube μοιράζεται με τους creators τα έσοδα από τις διαφημίσεις που προβάλλονται μέσα σε κάθε πρωτότυπο κλιπ.
Έτσι, τα μεγαλύτερα βίντεο προσφέρουν υψηλότερες πληρωμές. Στο TikTok, ωστόσο, τα pre- και mid-roll ad formats δεν είναι διαθέσιμα για μικρότερα βίντεο. Με την επέκταση της διάρκειας των βίντεο, το TikTok λέει στους δημιουργούς ότι θα τους πληρώνει περισσότερο για τη δουλειά τους, αλλά δεν είναι ακόμα σαφές πότε θα είναι έτοιμη η νέα λειτουργία.
(MediaPost)