Πρόκληση για τα brands, τα οποία δεν είναι συνηθισμένα να προσεγγίζουν το κοινό τους σε νέες πλατφόρμες, αποτελεί το TikTok, σύμφωνα με νέα έρευνα της Harris Poll. Παράλληλα, βρέθηκε ότι μπορεί να επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό την πρόθεση αγοράς, ότι το user generated περιεχόμενο επικρατεί στην πλατφόρμα και ότι οι συνεργασίες μπορούν να συμβάλλουν, ώστε τα brands να υπερβούν τυχόν αδυναμίες τους σε αυτήν. Οι χρήστες χαρακτηρίζουν το TikTok ως avant-garde, επισημαίνει η έρευνα, με την πλατφόρμα να είναι υπερήφανη για τα υψηλά conversion rates χρηστών από άλλες social media πλατφόρμες.

Επιπλέον, ενώ η Generation Z αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της βάσης χρηστών του, οι millennials είναι εκείνοι που έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν αγορές, επηρεασμένοι από το TikTok. Τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν τα brands είναι σημαντικά, καθώς το TikTok τους προσφέρει ένα από τα πιο υποστηρικτικά κοινά σε σχέση με άλλες social media πλατφόρμες, με τους χρήστες του να το τοποθετούν στην υψηλότερη θέση σε σχέση με το brand equity, το «εισιτήριο», σύμφωνα με την έρευνα, για τη δημοφιλία.

(Πηγή: AdAge)