Το TikTok, το οποίο κατέστησε δημοφιλές παγκοσμίως το short-form video, ξεκίνησε το λανσάρισμα της νέας photo-sharing εφαρμογής του, η οποία αποσκοπεί στο να ανταγωνιστεί εφαρμογές όπως το Instagram της Meta, σε επιλεγμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των χρηστών iOS και Android σε Καναδά και Αυστραλία.
«Το TikTok Notes είναι σχεδιασμένο για εκείνους οι οποίοι θα ήθελαν να μοιραστούν και να συνδεθούν μέσα από φωτογραφικό περιεχόμενο», ανέφερε σε ανάρτησή της στο X η ιδιοκτήτρια ByteDance, προσθέτοντας ότι το λανσάρισμα αυτό σηματοδοτεί «τα πρώιμα στάδια του πειραματισμού με έναν χώρο αφιερωμένο σε περιεχόμενο φωτογραφιών και κειμένου».
Τα screenshots δείχνουν ότι τα posts εμφανίζονται στην αρχική σελίδα σε δύο στήλες, όπως στο Pinterest, ενώ οι χρήστες έχουν επίσης τη δυνατότητα να δημοσιεύουν πολλαπλές φωτογραφίες μέσω ενός carousel post, παρόμοια με το Instagram.
(Πηγή: MediaPost)