Αύξηση 164% σε sponsored posts και 481% στα engagements το 2020

Το TikTok αποτελεί αδιαμφισβήτητα μια ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα, η οποία, τους τελευταίους 24 μήνες, έφτασε τους 100 εκατ. ημερήσιους χρήστες στην Ευρώπη και αύξησε τον αριθμό των συνδρομητών της κατά 800%, φτάνοντας τον ίδιο αριθμό και στις ΗΠΑ. Μετά την πρόσβαση που έδωσε στα brands μέσω ειδικού business unit και στους διαφημιζόμενους της περιοχής APAC, στο inventory της περιοχής μέσω της The Trade Desk, η πλατφόρμα της Bytedance επενδύει σε έναν νέο τρόπο αύξησης των εσόδων της, το influencer marketing.

Συγκεκριμένα, στο πλήθος των χρηστών της συγκαταλέγονται μια πλειάδα creators, οι οποίοι έχουν στόχο να βοηθήσουν τα brands να αξιοποιήσουν τη δημοφιλία της εφαρμογής. Ήδη, brands, όπως Red Bull και Chipotle, τους αξιοποιούν με όλα τα στοιχεία να δείχνουν ότι οι chief marketers αυξάνουν τα influencer budget τους στο TikTok. Επιπλέον, κάποιοι, μεταξύ των οποίων η P&G και η Dunkin’, συνεργάζονται με επώνυμους influencers, όπως η Charli D’Amelio, ενώ άλλοι με micro-influencers. Ας σημειωθεί ότι, σύμφωνα με την πλατφόρμα influencer marketing, Traack, που αντλεί στοιχεία από τη δεξαμενή των engagements 50.000 beauty influencers, το TikTok σημείωσε, το 2020, αύξηση 164% στα sponsored posts και 481% στα engagements.

(Πηγή: The Drum)