Για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να μεταφέρουν στο Salesforce, σε πραγματικό χρόνο, τα leads που δημιουργούνται από τις marketing καμπάνιες, το TikTok εγκαινίασε νέα ενσωμάτωση, χωρίς κώδικα, για το Salesforce Marketing Cloud. «Η νέα ενσωμάτωση του TikTok για το Salesforce Marketing Cloud έχει σχεδιαστεί για να είναι φιλική προς το χρήστη και δεν απαιτεί δεξιότητες coding», αναφέρει η εταιρεία σε blog post.
«Οι ομάδες marketing θα είναι σε θέση να τη ρυθμίσουν μέσα σε λίγα λεπτά και θα τους επιτρέπει να επικεντρωθούν σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία – τη σύλληψη, τη επιμέλεια και τη μετατροπή των leads».
Τα leads που εντοπίζει το TikTok θα συγχρονίζονται με το Salesforce Marketing Cloud σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που θα συμβάλλει στη μείωση του χρόνου και της προσπάθειας, που απαιτούνταν μέχρι τώρα από τους διαφημιζομένους. Η εφαρμογή εστιάζει επίσης στον εξορθολογισμό της διαδικασίας διαχείρισης και μεγιστοποίησης των εκστρατειών στο TikTok. Η νέα ενσωμάτωση είναι διαθέσιμη στο enterprise cloud marketplace της Salesforce, AppExchange, για τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Salesforce Marketing Cloud.
(Πηγή: MediaPost)