Ένα νέο tab με τίτλο «Shop» δοκιμάζει το TikTok, όπου εκτίθεται ένα πρόσθετο feed με βάση τα προϊόντα, το οποίο είναι τοποθετημένο δίπλα στα tabs «For You» και «Following».

Ο Matt Navarra, Ειδικός στα social media, μοιράστηκε screenshots του δοκιμαστικού φορμάτ στην επιλογή feed, το οποίο συνδέει χρήστες απευθείας με το display του TikTok Shop, το οποίο περιλαμβάνει κατηγορίες οργάνωσης των αγορών, όπως παραγγελίες, μηνύματα, αγαπημένα και vouchers.

Τα προϊόντα παρατίθενται σε μορφή εικόνας, δίπλα στις οποίες αναγράφεται η τιμή, το ποσοστό εξοικονόμησης χρημάτων, καθώς και μια λίστα με τις προσφορές της ημέρας. Το δοκιμαστικό shopping feed του TikTok διαθέτει επίσης καλάθι αγορών και την επιλογή «live».

Η μητρική του TikTok, ByteDance, έκανε το livestream shopping μαζικά δημοφιλές στις αγορές της Ασίας μέσω της αντίστοιχης κινεζικής πλατφόρμας Douyin. Ωστόσο οι καταναλωτές σε άλλες αγορές άργησαν να υιοθετήσουν τη δυνατότητα. Η προηγούμενη δοκιμή από την πλατφόρμα ενός χαρακτηριστικού live shopping σε επιλεγμένους retailers έφερε χλιαρά αποτελέσματα στις αγορές της Δύσης.

Προκειμένου να αναστρέψει το κλίμα σκεπτικισμού η πλατφόρμα συνέχισε να εισάγει χαρακτηριστικά e-commerce.

(Πηγή: MediaPost)