Έναν νέο τρόπο για τους creators να αναπτύξουν το περιεχόμενό τους με mini apps παρέχει το TikTok, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να ανακαλύψουν και να αλληλεπιδράσουν με third-party περιεχόμενο απευθείας από τα videos των creators. Η νέα λειτουργία αποδεικνύει ότι το TikTok προτίθεται να συνεργαστεί με τρίτους, προκειμένου να προσθέσει αξία στην πλατφόρμα του. Με το νέο πρόγραμμα, TikTok Jump, οι creators θα μπορούν να προσθέτουν links στα videos τους, τα οποία θα οδηγούν σε πρόσθετο περιεχόμενο, ενσωματωμένο στο app, όπως συνταγές, κουίζ, flashcards, κριτικές ταινιών και beauty tutorials.

Ήδη το Jump δοκιμάζεται από αρκετούς third-party developers από τις αρχές του έτους, ενώ στο beta test περιλαμβάνονται τα Wikipedia, Whisk, Quizlet, Breathwrk, StatMuse και Tablelog. Αυτές οι συνεργασίες beta θα επεκταθούν, τις προσεχείς εβδομάδες, στα BuzzFeed, Jumprope, IRL και Watcha, ενώ η πλατφόρμα καλεί περισσότερους third-party παρόχους περιεχομένου να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα. Η διαδικασία υποβολής αίτησης ζητά πιθανές περιπτώσεις χρήσης του περιεχομένου, ενώ δίνει έμφαση στο content safety.

Το TikTok τοποθετεί τη νέα λειτουργία ως έναν τρόπο να προωθήσει την ανακάλυψη στην πλατφόρμα. «Μέσω του TikTok Jump, δημιουργούμε το “last mile” του ταξιδιού προς την ανακάλυψη της κοινότητάς μας και συμβάλλουμε στην ανάληψη δράσης και βαθύτερης αλληλεπίδρασης τόσο μέσα, όσο και έξω από την πλατφόρμα», έγραψε σε blog post o Sean Kim, Head of Product του TikTok για τις ΗΠΑ.

(Πηγή: AdAge)