Νέα συνεργασία με το Shopify

Τα πρώτα του βήματα στο e-commerce πραγματοποιεί το TikTok χάρη στη συνεργασία του με το Shopify, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους απευθείας από εμπόρους στην πλατφόρμα. Η νέα δυνατότητα, η οποία θα λανσαριστεί στις αρχές του 2021, αρχικά στις ΗΠΑ και, ακολούθως, στην Ευρώπη και τη Νοτιοανατολική Ασία, δίνει τη δυνατότητα σε περισσότερους από ένα εκατ. εμπόρους να δημιουργήσουν και να «τρέξουν» καμπάνιες μέσω του TikTok.

Επιπλέον, οι έμποροι του Shopify ενθαρρύνονται να δημιουργήσουν native, shareable διαφημίσεις με απήχηση στην κοινότητα του TikTok, ενώ τα εργαλεία του Μέσου θα μετατρέπουν τα προϊόντα του σε «υψηλής ποιότητας TikToks». Παράλληλα, θα μπορούν να δημιουργούν καμπάνιες, να στοχεύουν κοινά και να παρακολουθούν την απόδοση σε ένα μέρος, ενώ θα δικαιούνται διαφημιστική πίστωση ύψους 300 δολαρίων, για το ξεκίνημά τους.

(Πηγή: marketingweek.com)