Υπολείπεται το Instagram σε ΗΠΑ και Μεγάλη Βρετανία.

Ταχύτατη άνοδο έχει σημειώσει ο χρόνος που περνούν τα παιδιά ηλικίας 4-15 ετών στο TikTok, σε Ευρώπη και Αμερική. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Qustodio, τα παιδιά περνούν τόσο χρόνο στην πλατφόρμα όσο περνούν και στο YouTube, ο οποίος, σε κάποιες χώρες, ξεπερνά και τα νούμερα του Instagram. Στις ΗΠΑ, την περίοδο Μάρτιος-Απρίλιος 2020 δαπάνησαν 97 λεπτά στο YouTube τη μέρα και 95 λεπτά στο TikTok. Αν και η κρίση της πανδημίας επηρέασε τα μοτίβα χρήσης, το TikTok απειλούσε το YouTube ήδη από το Φεβρουάριο (82 και 86 λεπτά αντίστοιχα).

Σημειώνεται ότι έναν χρόνο νωρίτερα, τον Μάιο του 2019, το YouTube κατέγραφε 57 λεπτά ημερησίως και το TikTok μόλις 38. Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στη Μ. Βρετανία (83 λεπτά στο Youtube και 81 στο TikTok, για το διάστημα Μάρτιος-Απρίλιος 2020) και στην Ισπανία (75 και 71 λεπτά για YouΤube και TikTok τους μήνες του lockdown). Συγκριτικά, το Instagram υπολείπεται σε ΗΠΑ και Μεγάλη Βρετανία, με την ημερήσια κατανάλωση στη συγκεκριμένη ομάδα να διαμορφώνεται στη μία ώρα περίπου. Αντίθετα, είναι δημοφιλέστερο από τα YouΤube και TikTok στην Ισπανία, όπου τα παιδιά του αφιέρωσαν περί τη μιάμιση ώρα ημερησίως.
(Πηγή: WARC)