Πόσοι, όμως, αξιοποιούν σωστά τα data; Πόσοι καταφέρνουν να τα μετατρέψουν σε πραγματικά insights που θα οδηγήσουν με τη σειρά τους στη διαμόρφωση μιας επιτυχημένης στρατηγικής επικοινωνίας για τα brands; Αναγνωρίζοντας την όλο και μεγαλύτερη σημασία του data-driven Marketing, η Boussias Communications διοργανώνει στις 7 Νοεμβρίου, στο αμφιθέατρο του Maroussi Plaza, το The Big Brand Theory.

Το συνέδριο θα υποδεχτεί Έλληνες και ξένους marketing strategists από καινοτόμες εταιρείες, όπως οι Burger King, Uber, Premier Foods και Walt Disney Company, οι οποίοι θα αναλύσουν τη θεωρία, θα μοιραστούν βέλτιστες πρακτικές και θα δώσουν τις απαραίτητες οδηγίες για να μπορέσουν οι συμμετέχοντες, ανεξαρτήτως κλάδου και εμπειρίας, να γίνουν στην πράξη αποτελεσματικοί data-driven marketers. Περισσότερες πληροφορίες στο www.bigbrandtheory.gr.