Μέσω της συμμετοχής του στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Με κοινό σύνθημα το #tdgrun4good, 33 στελέχη των εταιρειών ThinkDigital, ForestView και TailWind θα συμμετάσχουν στη διοργάνωση προκειμένου να προβάλλουν το έργο του «Σχεδία» και να ενισχύσουν οικονομικά τον αγώνα του. Το «Σχεδία» πωλείται αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές, οι οποίοι προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά πληθυσμιακές ομάδες. Κυκλοφορεί την τελευταία Τετάρτη
κάθε μήνα και από την τιμή πώλησης του περιοδικού, το 50% πηγαίνει απευθείας στον ίδιο τον πωλητή.