Η EngageYa ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία του StoriYa, που επιτρέπει στους εκδότες περιεχομένου να αναπτύξουν το μοντέλο των «Stories» στα mobile site τους. Το Storiya επιτρέπει στα brands να προβάλλουν τις καμπάνιες σε Stories, μια επιτυχημένη τακτική στα Social Media. «Είτε είστε εκδότης είτε διαφημιζόμενος, τα Social Stories είναι ιδανικά για να διηγηθείτε την ιστορία σας», δηλώνει ο Barak Frohlinger, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος.
«Δεν υπάρχει κανένας λόγος τα Stories να περιορίζονται στα social media». Από την κυκλοφορία του beta version, πριν από περίπου έναν χρόνο, το Storiya έχει εφαρμοστεί σε δεκάδες mobile sites σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή, ενώ η EngageΥa έχει δημιουργήσει συνέργειες σε ΗΠΑ και Δ. Ευρώπη. Το StoriYa επιτρέπει στους εκδότες να ενσωματώνουν περιεχόμενο από τα social κανάλια, και από διάφορες κατηγορίες και άρθρα, ενώ προσφέρει όλη τη social εμπειρία με emojis, shareability, polls, quizzes, κ.λπ. Η Fast River, εκπρόσωπος της EngageYa σε Ελλάδα και Κύπρο, παρουσιάζει το StoriYa μέσω δύο webinars για Publishers (04/02/21) και Brands (18/2/2021).