Τη μεγαλύτερη διαφημιστική του συμφωνία για την ευρωπαϊκή αγορά ανακοίνωσε το Spotify, με το Omnicom Media Group (OMG). Με αξία 15 εκατ. δολάρια, αναμένεται να ξεκινήσει αυτόν τον μήνα και να συνεχιστεί μέχρι το τέλος του χρόνου.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, οι πελάτες των agencies του OMG θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα αποκλειστικά διαφημιστικά εργαλεία του Spotify, θα έχουν διευρυμένη πρόσβαση σε νέα ad formats και, το πιο σημαντικό, πρόσβαση σε πρωτότυπο και αποκλειστικό περιεχόμενο. Η επένδυση της πλατφόρμας σε αποκλειστικά podcasts αποτελεί τον κύριο λόγο για τον οποίο έχει κυριαρχήσει στο podcast advertising, παρά τις διαμάχες με αφορμή αμφιλεγόμενες προσωπικότητες όπως ο Joe Rogan.
Η νέα συμμαχία θα επιτρέψει επίσης στους πελάτες του OMG να αξιοποιούν τα αποτελέσματα νευροεπιστημονικών ερευνών γύρω από τις audio διαφημίσεις, ενώ θα έχουν πρώτοι πρόσβαση σε μία από τις τελευταίες επενδύσεις του δικτύου, την υπηρεσία ad measurement Podsights. Η εξέλιξη αναμένεται να υποδαυλίσει περαιτέρω τη συζήτηση γύρω από το κατά πόσον μεμονωμένες εταιρείες όπως το Spotify μπορούν να ελέγξουν το οικοσύστημα του podcasting, αναδεικνύοντας ότι ο «πόλεμος» γύρω από τα σχετικά διαφημιστικά εργαλεία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
(Πηγή: TheDrum)