To Spotify ανέθεσε στην Taj Alavi, «βετεράνο» των Uber και Instagram, τη θέση της Global Marketing Head. Το διάστημα Μάρτιος 2019-Αύγουστος 2020, η Alavi κατείχε τη θέση της Senior Director and Global Head of Marketing Communications στην Uber, ενώ από τον Οκτώβριο διετέλεσε VP of Marketing and Comms στην financial technology εταιρεία Chime.

Στο πλαίσιο της επαγγελματικής της πορείας, κατείχε το διάστημα 2015-2018 τον ρόλο της Head of Global Brand Marketing στο Instagram, ενώ έχει επίσης συνεργαστεί με τις Intuit, Johnson & Johnson και Clorox Company. Πέρυσι, το Spotify προσέλαβε τον Adam Grossberg ως Global Head of Corporate Communications and Reputation Management, ενώ η Dustee Jenkins κατέχει τη θέση της Global Communications Leader από το 2017. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Spotify λάνσαρε πρόσφατα το live audio app Greenroom για λογισμικά iOS και Android.

Το συγκεκριμένο social audio app είναι παρόμοιο του Clubhouse, επιτρέποντας στους χρήστες να διοργανώνουν ζωντανές συζητήσεις για αθλητικά, μουσικά και πολιτιστικά θέματα. Το app βασίστηκε στο Locker Room, το οποίο δημιούργησε η Betty Labs και εξαγόρασε το Spotify τον περασμένο Μάρτιο. Σημειώνεται ότι το πρώτο τρίμηνο του έτους, το Spotify κατέγραψε έσοδα της τάξης των 2,6 δισ. δολαρίων, αυξημένα κατά 16%