Στο λανσάρισμα πλατφόρμας εστιασμένης στα analytics, η οποία θα επιτρέπει στους διαφημιζομένους να μετρούν το performance των audio ads τους στην εφαρμογή, παρουσιάζει το Spotify.

Η πλατφόρμα Spotify Ad Analytics «άνοιξε» χθες σε έντεκα χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένου Βασιλείου, ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικό, Βραζιλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ιταλίας, Ισπανίας, Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας. Η πλατφόρμα περιλαμβάνει μια σειρά εργαλείων τα οποία θα επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να μετρούν την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών τους, οι οποίες παρουσιάζονται στη μουσική και τα podcasts.

Οι marketers θα μπορούν να ενεργοποιήσουν το ad tracking μέσω της πλατφόρμας, όταν εγκαταστήσουν στο website τους το Spotify Pixel. Τα αποτελέσματα μπορούν να παρακολουθηθούν από έναν κεντρικό πίνακα ελέγχου, στον οποίο η πρόσβαση θα επιτρέπεται χωρίς επιπλέον κόστος μετά τη δημιουργία λογαριασμού Ad Analytics.

Το interface της υπηρεσίας περιλαμβάνει ενσωματωμένο οπτικό γραφικό και μπορεί να ενημερώνει τους χρήστες για το πόσο καλή απόδοση είχε μια διαφήμιση με βάση μιας σειράς data points, όπως ο αριθμός των impressions και ο μέσος αριθμός της έκθεσης ενός μέλους του κοινού εκτέθηκε σε μια διαφήμιση. «Διευκολύνουμε τους πελάτες μας να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες λύσεις full funnel μετρήσεων», δήλωσε ο Per Sandell, Vice President of Product, Spotify.

(Πηγή: Campaign)