Τις πλατφόρμες διαφημιστικού measurement και analytics Podsights και Chartable εξαγόρασε το Spotify, με στόχο να βελτιώσει τη μέτρηση των διαφημίσεων στα podcasts του. Η Podsights θα ενισχύσει τις δυνατότητες ad measurement του δικτύου, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να μετρούν καλύτερα και να κάνουν scale τις καμπάνιες τους. Η Chartable θα προσφέρει στους publishers των podcasts βαθύτερα insights για τα κοινά τους, μέσω προηγμένου attribution.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, το Spotify σχεδιάζει να επεκτείνει και τις δύο λύσεις έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνεται το σύνολο του offering, όπως audio ads στη μουσική, video ads και display ads. Οι εξαγορές έρχονται σε μια περίοδο κατά την οποία το Spotify συνεχίζει να επενδύει στο Megaphone, την άλλη πλατφόρμα podcast ad που αγόρασε το 2020, μετά και την απόκτηση της Whooshkaa.
«Πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε ακόμη στα αρχικά στάδια του digital audio και οι ευκαιρίες για διαφήμιση στο πεδίο παραμένουν μεγάλες», σχολίασε η Dawn Ostroff, Chief Content and Advertising Business Officer του Spotify. «Η εξαγορά των Podsights και Chartable αποτελεί σημαντικό βήμα στην προσπάθειά μας να πάμε το digital audio στο επόμενο επίπεδο, αναδεικνύοντας τον ισχυρό αντίκτυπο που μπορεί να έχει για διαφημιζόμενους και publishers αντίστοιχα».
(Πηγή: Campaign)