Τη θέση του Παγκόσμιου Επικεφαλής Δημιουργικού εισάγει το Snapchat, επιλέγοντας για αυτήν τον Leo Macias, βετεράνο της αγοράς των agencies. Ο Macias προέρχεται από το agency Laundry Service, όπου κάλυπτε τις περιοχές Ηνωμένων Πολιτειών και Λατινικής Αμερικής, συμπεριλαμβανομένης της Βραζιλίας. Το στέλεχος θα αναφέρεται απευθείας στον CMO της πλατφόρμας Kenny Mitchell και θα διευθύνει τη δημιουργική ομάδα της εταιρείας, χτίζοντας το brand, ηγούμενος παράλληλα των εγχειρημάτων marketing παγκοσμίως.

«Ο Leo είναι δημιουργικός παγκοσμίου κλάσεως», σχολίασε ο Mitchell. Πριν από τη θητεία του στη Laundry Service, ο Macias συνεργάστηκε με τις Ogilvy, Publicis Group, Havas, και DDB. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, έχει κερδίσει 33 Cannes Lions και 35 Βραβεία Effie. Το Snapchat φαίνεται να αποκτά όλο και μεγαλύτερη οικειότητα με τη διαφημιστική κοινότητα και φιλοξένησε το πρώτο του Digital Content NewFronts τον προηγούμενο μήνα.

Παράλληλα, δημοσίευσε και κάποια αξιοσημείωτα στατιστικά, όπως το ότι το flagship Snapchat app ξεπέρασε τους 100 εκατ. χρήστες στις ΗΠΑ και ότι προσέθεσε 23% incremental reach σε τηλεοπτικές καμπάνιες σε στοχευμένα κοινά.
(Πηγή: Mediapost.com)